dear mr. president

sitter just nu i skolbyggnaden och är sådär pigg.
fick väl ungefär två timmars sömn i natt om man lägger ihop mina power naps som jag desperat tog under reklampauserna. men det är okej. det var ett roligt val. obamas tal vid kvart över sex i morse var fint. och fredriks inslag med dylan på gitarr i samband med obamas segerbilder gjorde mig gråtfärdig. kanske för att jag var väldigt trött, eller för att jag blev väldigt rörd. det kvittar vilket, fint var det i alla fall.
och nu kan jag i alla fall dö stolt över att få ha varit med om något historiskt. en svart sympatisk president i usa och alla är glada och nöjda.
nu ska han bara klara av att ta hand om all skit som bush givit honom.
vi önskar lycka till och god natt för dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0