it's time to get everything right, everything solid and clear.

min jul började så magiskt det bara går.
gick upp runt sjusnåret, tog hunden och gick ut - mitt i nederbörd i form av stora snöflingor!
vinterns första riktiga snö på julaftons morgon, det kan inte bli bättre.
sedan följde det vanliga. Kalle anka klockan tre, kvart över fyra kör vi ut till landet ingenstans, till kråwkas hus. Stor julmiddag, julklappar och en och annan film (the cave och nattbuss 807) averkades.
Och nästa helg blir det ännu mer julfirande med de tre bästa.

bilder från förra veckan
god jul!

nocebo

nocebo

snoopy

syster & nocebo årgång -98

nocebo



det är knappt en vecka kvar av året, och jag vet tror inte jag kan få 2008 gjort så mycket bättre än vad det redan är. Måste ha varit det bästa året någonsin, fast så säger man oftast varje år, dock så stämmer det verkligen till 100 % den här gången.
lägger upp bilder och mer detaljerade historier och beskrivningar från året någon gång nästa vecka.

men själva nyårsfirandet vet jag inte riktigt hur det blir.
har ingen större lust att supa skallen av mig. funderar faktiskt på att bara vara hemma.
på något sätt så tycker jag bättre om nyår hemma än någon annanstans. Det är en stenstark familjetradition, och sådant vårdar jag ömt om.
Har faktiskt bara varit borta en enda gång under nyår, då var jag hemma hos saww och spelade singstar med henne och ämm, hur mysigt och kul som helst, men det kändes inte som nyår.
vi får helt enkelt se hur det blir!

nu ska jag ta på mig min pälsjacka jag har fått av syrran, mysa ner mig och börja på fjärde boken i isfolket-serien.
tjao!

nocebo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0